Hejsan!


Hej på er alla.
Idag var jag i skolan, det var väl ganska tråkigt som vanligt ^^
Såg ni på den nya Beck filmen igår? Den var väl sådär, men jag tvingade mig själv att titta klart för jag hatar att inte få veta slutet på filmer :) !

Jag tror att filmen Män som hatar Kvinnor av Stieg Larsson kanske kan bli något sevärt, eller?

Vi har tre prov den här veckan, religion, matte och Svenska. Hur tråkig får en skolvecka bli egentligen?
Aja, nu ska jag gå och öva till religionsprovet.

Vi hörs senare!

Puss&Kram <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Häftig blogg!

Jag har blogg oxå men jag är tjej!

Men stallet.se Toyter det är egentligen lillebrors!

Men jag har andra stall!

Kram Lisa

2009-02-02 @ 19:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0